måndag 12 maj 2014

Solnedgång vid Medelhavet.

Foto: Carina Jacobsson

10 kommentarer:

  1. Är du ute och far nu igen!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är jag inte, det är ett foto från sommaren som gick ;-)

      Radera
  2. OJOJ, såfantastiskt vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var alldeles underbara solnedgångar där...jag blundar och tänker mig tillbaka till värmen...
      Kram/c

      Radera
  3. En vacker och varm solnedgång, den låter jag få en plats i min minnesbank för att ta fram vid speciella tillfällen… Kärlek….

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kärlek tillbaka till dig du underbara <3

      Radera
  4. Svar
    1. Tack Maidi, kram till dig med/c

      Radera
  5. Hej

    Det finns inget finare än solnedgångar och uppgångar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är det vackert...nästan magiskt ibland. Kram/c

      Radera